Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», товар належної якості не підлягає поверненню та обміну.
Цей товар відноситься до категорії товарів, на які не поширюється дія правил щодо повернення та обміну, зазначених у Законі «Про захист прав споживачів».
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. З актуальним вичерпним Переліком можна ознайомитись за посиланням.

Повернення товару, який був придбаний в інтернет-магазині «beWomanly» можливий протягом 14 днів з моменту отримання.У разі виявлення невідповідності якості або кількості товару необхідно зв'язатися з менеджером. Повернення грошових коштів можливий на банківську карту (протягом 14 днів після отримання повернення)Всі повернення ОПЛАЧУЄ ПОКУПЕЦЬ.

Також можливе повернення при фізичному відвідуванні складу м. Одеса Французький бульвар 12/2

Проте інтернет-магазин "beWomanLy" переважно йде на зустріч своїм покупцям, при дотриманні простих умов проведення якісної угоди купівлі/продаж.
Ми боремося за якість та задоволених покупців.


1. Усі товари проходять триетапну перевірку якості: фабрика – основний склад – пакувальник.

2. Товари упаковуються відповідно до їхньої крихкості, щоб уникнути можливих пошкоджень під час доставки.

3. Ми повідомляємо про особливості товарів та механізмів, що входять до їхнього складу - неправильне використання яких може призвести до пошкодження чи поломки товару.

4. Надаємо (за потреби) консультаційну підтримку в ремонті товару, якщо його поломку легко можна усунути власними силами покупця.

Порядок здійснення успішної угоди

1. Замовлення оформляється через кошик сайту beWomanLy  і збережене в електронному вигляді в кабінеті покупця 

2. Додаткові вимоги (якщо такі є) щодо товару/доставки/термінів - уточнюються у супутньому до замовлення повідомленні або у спілкуванні з менеджером beWomanLy. (Двох однакових натуральних каменів немає)

повідомляйте про ваші бажання - ми це врахуємо

3. Товар перевіряється покупцем на якість у відділенні служби доставки. (Біжутерія відноситься до категорії тендітних товарів і, на жаль, служби доставки, не завжди враховують це. Звертайте увагу на цілісність упаковки перед відкриттям і на самі товари в присутності працівника служби доставки, щоб уникнути спірних моментів).

4. Фіксація дефекту. При виявленні поломок, дефектів та іншого інформуйте та виставляйте претензії до служби доставки. А також фотографуйте зіпсований або бракований товар і надсилайте провідному менеджеру beWomanLy. У будь-який обпільно-доступний спосіб (e-mail, viber, повідомлення та ін.).

Умови обміну / повернення товару

1. Обміну та поверненню товару підлягає товар з наявністю фабричних дефектів 
Дефектом є шкірна окрема невідповідність продукції до встановлених вимог, а продукція, що має хоча б один дефект, називається дефектною (браком, бракованою продукцією). Бездефектна продукція вважається придатною.
Наявність дефекту означає, що дійсне значення параметра "L" (наприклад, розмір брошки, кабошона, ожерелья тощо) не відповідає заданому нормованому значенню параметра. Отже, умова відсутності браку визначається такою нерівністю:
D min ≤ L ≤ D max
де D min, D max - найменші і найбільш гранично-допустимі значення параметра, що задають його допуск. (Приклад длина ожерелья з дрібних перлів, зазначена в 50 см, може бути 45 або 55 см).

Що є допустимим, внаслідок різної щільності та ваги.
Розрізняють виправний виробничий брак та залишковий виробничий брак. До поправного належить продукція, яку технічно можливо економічно доцільно виправити в умовах підприємства-виробника; до залишкового - вироби з дефектами, усунення яких технічно неможливе або економічно невигідне. Такі вироби підлягають утилізації як відходи виробництва, або реалізуються виробником за ціною значно нижчою, ніж такий самий виріб без браку (уцінений товар). 
Наприклад:
Якщо якийсь із каменів у браслеті, каблучці, кулоні випав (що буває рідко) - доцільніше його приклеїти спеціальним клеєм, замість того, щоб витрачати годину та гроші на дзвінки, візити до служби доставки, фото та ін.
2. Обміну та поверненню товару підлягає товар, який не відповідає зазначеному покупцем у замовлення.
Варіанти невідповідності

- КОЛІР

Приклад: у замовлення вказані червоні бусы, а отримали сині

- ФОРМА та ОГРАНКА

Приклад: у замовлення вказані круглі гладкі бусы, а отримали круглі з огранюванням або барило

- КОМПЛЕКТАЦІЯ

Приклад: у замовлення вказано кругле ожерелье із замочком, а отримали ожерелье без замочка

- ТИП ВИРОБУ

Приклад: у замовлення вказано кубічне ожерелье із замочком тогл, а отримали каблучку

Метою нашої компанії є надання якісних товарів та послуг нашим клієнтам.
Ми завжди йдемо на зустріч покупцям, які дотримуються простих правил

При купівлі виробів з натуральних каменів і природних матеріалів просимо врахувати той факт, що вироби на фото представлені для прикладу і загального уявлення, тому що в природі не буває двох однакових каменів. Колір, форма і малюнок можуть відрізнятися від фото. Також можуть бути присутніми природні шорсткості, прожилки і канавки на поверхні, які не є браком.

Оптові замовлення не підлягають поверненню

Замовлення рахується оптовим якщо сумма перевищує 1000 гривень